Yeni Oyun Arıyorum?

Yeni Oyun Arıyorum?

Merhaba arkadaşlar yeni bir oyun mu arıyorsunuz,eğer arıyorsanız çok doğru yere geldiğinizi size belirtmek isterim birazdan önereceğim oyunlar kendimin deneyip yada arayıp bulduğum kendi hoşuma giden oyunlardır.İnşallah yararlı bir paylaşım olur,eğer begendiyseniz bizi desteklemeyi unutmayın youtube  facebook   sizin desteklerinize ihtiyacımız var.

Evet.. lafı fazla uzatmadan hemen önerilerme geçiyorum.Unutmayın bu sadece bir oyun ve oyununuzun zevkini cıkartın :) (imla hataları varsa özür dileriz)


FPS OYUNLARI 

METRO 2033 REDUX

CALL OF DUTY 4

MAFIA II


HEM SINGLE HEM MULTİ OYNAYA BİLCEĞİNİZ OYUNLAR

LEFT 4 DEAD 2

MİNECRAFT

PAYDAY 2


ONLİNE OYUNLAR

POİNT BLANK

BATTLEFİELD 3 MULTİPLAYER (OYUN ORGİNE'DEN OYNAYA BİLİRSİNİZ OYUN PARALIDIR ANCAK MUHTESEM BİR OYUN BEN OYNUYORUM SİZEDE TAVSİYE EDERİM FİYATINI TAM BİLMİYORUM AMA 10-20 $(DOLAR) FALAN OLMASI LAZIM)

WARFACE (TAMAMEN TÜRK OYUNU CRYSİS YAPIMI SÜPER BİR OYUN OYUNUN TEK EKSİK YANI OYUNDA FAZLA OYUNCU YOK)

COUNTER-STRİKE ONLİNE 

MAFIA II OYNARKEN CEKMIS OLDUGUM BIR FOTO

MAFIA II OYNARKEN CEKMIS OLDUGUM BIR FOTO


PAYDAY BU OYUN HARİKA

YOUTUBE KANALIMDAKI COD SERİSİ BÖLÜM FOTOSU

BATTLEFIELD 3 MULTİ İMKANI OLMAYAN SINGLE KESIN OYNASIN




Yorumlar

Popüler Yayınlar