Squishy Bird ile Flappy Bird'e Savaş Açın

Squishy Bird ile Flappy Bird'e Savaş Açın



Merhaba arkadaşlar Blogların Efendisi olarak internette gezerken cok değişik bir oyuna rastladım.Flappy Bird oynamayı sevenler için bu sefer tam tersi bi oyun karşınızda indirmenize gerek yok linke girerek sizde oynaya bilirsiniz oyun çok eğlenceli hemen oynayın

Sizlere oyunun tanıtım açıklamasını sunuyorum ;

Flappy Bird çılgınlığı dünyayı kasıp kavuruyor. Kısa sürede milyonlara yayılmış durumda. Oyundan biraz bahsetmek gerekirse; ekrana dokunulduğunda yukarı çıkarak bir kuş yönetiliyor. Yukarı ve aşağıda bulunan sık sık borular arasından kuş geçirilmeye çalışılıyor. Basit gibi görünen oyun insanların akıllarını alıyor. Google Play üzerinden yazılan yorumlara bakarsak insanlar bu oyuna iyice gıcık kapmış durumda. Squishy Bird, tam bu esnada devreye giriyor. Flappy Bird oyununda yönetilen kuşu Squishy Bird oyununda ise kuşu sıkıştırıp öldürülüyor. Flappy Bird'e gıcık kapak oyuncular için stres attıran bir oyun.


Oynamak için buraya tıklayın oyun çok süper kafa yapıyor tavsiye ederim...



Yorumlar

  1. Bu arada rekorum 326 uğraşsam daha yüksek olcağından eminim sizde yorum olarak rekorlarınızı yazabilirsiniz kim beni geçcek açıkcası merak ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen bize bu konu hakkında bize fikrinizi belirtiniz.

Popüler Yayınlar